h1

Goede voornemens

1 januari 2015

DSC_1824

In 2014 werden er hier te weinig foto’s gemaakt, zoveel is duidelijk. We geven al enkele jaren tijdens de feestdagen een fotokalender aan ouders/schoonouders (ze zijn daar altijd zo blij mee dat dit cadeau een traditie begint te worden) en dit jaar kon ik er alleen maar foto’s in zetten van onze zomervakantie. Hoewel ik graag fotografeer en ervan geniet om fotoalbums te maken en foto’s te herbekijken, komt het er blijkbaar te weinig van om het fototoestel boven te halen. Om verschillende redenen, denk ik: de kinderen staan niet meer zo graag op de foto, ze poseren soms wat te veel, ik bots op mijn beperkingen om mooie foto’s te kunnen maken (de fotocursus zoveel jaren geleden was een flop, zo slecht gegeven dat slechts een 6-tal van de 25 à 30 cursisten tot het einde heeft volgehouden) en ik ben de laatste jaren meestal zo moe dat alles wat met creativiteit te maken heeft eigenlijk op een bijzonder laag pitje staat. Toch alvast één voornemen voor het nieuwe jaar: meer foto’s!

7 reacties

  1. Ik kijk alvast uit naar de invulling van dat voornemen !


  2. Ik wens jou veel mooie fotomomenten in 2015.

    Vriendelijke groet,


  3. Eerst en vooral: beste wensen voor 2015!
    Het deugd om te lezen dat er nog familie’s zijn waar de fotokalender als kerst/nieuwjaarscadeau een traditie is.
    Hopelijk kan je in 2015 veel mooie momenten vast leggen op foto.


  4. Ik doe mee, ik maak alvast hetzelfde voornemen!


  5. Zorgen dat je altijd een smartphone op zak hebt, dan ben je sneller geneigd foto’s te nemen (of filmpjes te maken) als het moment zich aandoet.


  6. ik zag dat je een verzoek had gestuurd om mijn blog te lezen, maar stuur mij eens een mailtje maaikevandaele@yahoo.com dan kan ik je uitnodigen naar mijn nieuw plekje 😉


  7. Ik zit al kaarsrecht uit te kijken!



Geef een reactie

