h1

Vakantie

2 januari 2015

DSC_1826

De vakantie vliegt voorbij. Winkelen, feesten, bezoekjes afleggen, afspreken, wandelen met de honden, opruimen, plannen maken, ideetjes opdoen, lezen,… Ik geniet volop. En besefte plots dat ik eigenlijk helemaal niet opnieuw aan het werk wil volgende week. Weer midden in de drukte gesmeten worden. Vroeg opstaan, iedereen op tijd naar school krijgen, werken, kinderen thuis krijgen / opvangen / begeleiden / wegbrengen / ophalen, boodschappen doen, koken, opruimen, af en toe gaan sporten, in de zetel ploffen om nog wat televisie te kijken, wat lezen, bed in, slapen en hup, de cirkel begint opnieuw. Op de foto hierboven is dochterlief de hooiruif voor haar cavia’s aan het vernissen die ze samen met manlief in elkaar heeft getimmerd. Ideetje op Pinterest gevonden en onmiddellijk uitgevoerd. Dat is nu net zo fijn aan vakanties als deze, dat zo’n projectje niet op de lange baan wordt geschoven. En dat is het nadeel aan hard werken, dat er zo weinig tijd overblijft. Gelukkig is het over zes weken alweer vakantie ;-).

2 reacties

  1. Vakantie ? Het is je gegund.


  2. ik haat het ik haat het ik haat het…. ik ben nu al depri dat we maandag hier terug de ratrace instappen…. geen vakantie in zicht, niet in de verste verte niet, misschien een paar dagen id paasvakantie maar voor de rest…. noppes. bleh bleh bleh.



Geef een reactie

