h1

Gedachten

22 april 2015
  • Eventjes snel de post uithalen.
  • Jammer, geen post.
  • Die takken moet ik toch eens opvegen.
  • Kijk, ik zie mezelf in de deur!
  • Goh, dat kleedje is toch korter uit dan ik dacht, maar het gaat.
  • Dat had ik gisteren beter aangehouden om naar de winkel te gaan. Dan was het contrast met L. (die er altijd uitziet of ze net van een make-over met Jani komt, nvdr.) niet zo groot geweest.
  • Heb ik nog tijd om naar het toilet te gaan? Ja.
  • Ik ga ze toch nog eens moeten zeggen dat ze niets meer op de trap mogen leggen.
  • Die vuile vlek moet ik toch echt eens afwassen.
  • Snel de ramen openzetten. Waarom doen ze dat niet zelf?
  • Wat een varkensstallen hier! Moet ik daar nu echt weer over beginnen te zagen? Of pak ik gewoon een borstel en veeg ik alles wat op de grond ligt op een hoop?
  • Dat afgebroken stukje moeten we toch kunnen camoufleren.
  • Oh, mijn Helleborussen staan toch mooi dit jaar!
  • Waar blijft die nu?
  • Heb ik nog tijd om een stukje te bloggen? Nee, beter andere dingen doen.
  • Verdorie, hier liggen ook dingen op de grond. Zo kan ik weinig zeggen van hun spullen op de grond.
  • Oh nee, ik moet die mail van tante G. nog beantwoorden. Helemaal vergeten!
  • Voorzichtig stappen met die hakken op het parket. Beter schoenen uitdoen.
  • Hoh, telefoon! Daar heb ik nu geen zin in.
  • Toch lastig om mensen zo te moeten afwimpelen.
  • Oh nee, ik moet nog regelen dat iemand dat geld vrijdag heeft.
  • Pfft, waarom hebben we toch donkere tegels gekozen? Al dat stof…
  • Straks de skikleding opbergen, ziet er droog genoeg uit.
  • Of moet ik die eerst impregneren met een of ander waterafstotend product?
  • Nee, ik heb geen waterafstotend product en tegen dat ik dat ben gaan halen, zijn we weer weken verder en intussen blijven die spullen in de weg liggen.
  • Verder bloggen.
  • Zijn ze nu weer aan het zagen buiten? Vervelend geluid.
  • Ze zal wel niet meer komen. ’t Is al veel te laat.
  • Eigenlijk kan ik de afwasmachine nog verder leegmaken. Nee, geen zin.
  • Piano oefenen?
  • Zou ik niet stoppen met piano? Ik oefen toch veel te weinig.
  • Wat doet dat elastiekje hier? Even oprapen.
  • Goh, hier ligt ook al zoveel stof.
  • Oef, het zagen is gestopt.
  • Ik ga thee zetten.

Af en toe wil ik een off-knop, voor heel eventjes maar.

3 reacties

  1. Zijn het alleen maar gedachten of ben je ook daadwerkelijk aan het multitasken.

    Geniet maar lekker van je thee.

    Zonnige groet,


  2. Zo herkenbaar van in vroegere tijden …. Toch zijn dat mooie tijden
    vind ik, met af en toe wel eens een moment van ongeduld …


  3. Inderdaad heel herkenbaar. Vooral die behoefte aan een “uit”knop …



Geef een reactie

