h1

Koekjes!

30 januari 2010

Vandaag moet de oudste zoon een match spelen aan de andere kant van het land, laat in de namiddag. Ze zullen uren weg zijn en voor het eerst kon niemand van de ouders gaan supporteren. Wel wat sneu, vond ik, dus had ik zoonlief beloofd om ’s morgens met hem koekjes te bakken om mee te nemen. Tegenwoordig zijn alle redenen goed om iets te bakken.
Het werden de chocolate chips cookies van mijn achternicht, An. Ik had ze enkele weken geleden al eens uitgeprobeerd, maar geen foto’s getrokken. En – ik durf het bijna niet te zeggen – ik vond ze nog lekkerder dan de bijna wereldberoemde chocoladekoekjes van deze blogster. Probeer ze maar eens uit! Het recept vindt u hier tussen de reacties of hier.

Chocolate chips cookies

En maar hopen dat de jongens winnen nu!

3 reacties

  1. je blog heeft een slechte invloed op mijn lijn !
    Met al die lekkere recepten op je blog wordt er ten onzen huize nogal gebakken de laatste weken !
    (heerlijk die speculaas !)
    met alle gevolgen vandien voor mijn lijn … ;-(
    maar mijn kinderen danken je van harte ! 🙂


  2. Ik wilde hier juist hetzelfde schrijven als Kate hierboven: allemaal lekker en zo, maar ik moet dus wel nog altijd vijf kilo kwijt die er na die tweede zwangerschap zijn aan blijven plakken. Dat gaat zo dus nooit lukken. Merci hé 😉


  3. Deze zien er inderdaad ook heerlijk uit! Gaan we zeker ook proberen.



Plaats een reactie