h1

Wat heeft u in dit leven al geleerd?

17 juli 2009

Lilith vroeg het ons: Wat heeft u in dit leven al geleerd? Ik kon er niet meteen op antwoorden. Intussen las ik wat onder andere Kerygma en Satur9’s World al geleerd hebben. En de inspiratie kwam stilaan.

  • Geduld is een mooie deugd, die ik helaas niet altijd bezit.
  • Uitgeruste mensen hebben meer geduld.
  • Uitgerust zijn als je eigenlijk veel slaap nodig hebt, is niet evident.
  • Tijd heelt alle wonden.
  • Maar littekens kunnen af en toe nog serieus pijn doen.
  • Doorzetten en uiteindelijk resultaat bereiken is heel fijn. En zelfs als je niet het gewenste resultaat bereikt, is het toch fijn om te weten dat je alles gegeven hebt.
  • Life is not fair – get used to it! (Rule 1 van Bill Gates – ik kan dat alleen maar beamen.)
  • Relativeren helpt.

4 reacties

  1. Mooie waarheden allemaal 😉


  2. Waarheden als een koe! Maar.. tijd heelt alle wonden? Life is not fair is een hele goede manier om te kunnen relativeren.


  3. […] hebt u al geleerd in uw leven? Vroeg Lilith een tijd geleden. Anderen hebben er ook hun zeg over gedaan en ook ik heb er lang over nagedacht. Bij mij kwam uit de […]


  4. Heel mooi zeg. Als ik tijd heb maak ik ook eens zo’n lijstje.
    Je hebt wel wat geschreven he, de laatste weken, amai!



Plaats een reactie