h1

Mijlpalen

28 februari 2009

Ik vind op sommige blogs een pagina met de mijlpalen van x of y. Ik heb die mijlpalen nooit genoteerd, tenzij je halfslachtige pogingen in het boekje van Kind & Gezin meetelt. En intussen ben ik veel vergeten. Wie rolde wanneer van buik naar rug? Wie had wanneer zijn/haar eerste tandje? Ik zou het echt niet meer weten.

Maar een mens is nooit te oud om met iets te beginnen. En dus heb ik vandaag een eerste mijlpaal te melden! Zoonlief is 1,35 m en hoeft niet meer op een kinderzitje plaats te nemen in de auto! En blij dat hij is… Hij is nogal klein voor zijn leeftijd en keek al lang uit naar de magische 1,35 m. En ik ben natuurlijk blij voor hem.

2 reacties

  1. Leuk! Bij onze Grote Pruts weet ik ook niet meer wanneer zijn eerste tandje kwam, wanneer hij precies voor het eerst kon kruipen… Voor mij was dit een van de redenen om een blog te beginnen.


  2. Iedere dag dat ik overleef met het grut is een mijlpaal voor mij.



Plaats een reactie